Continue verbetering



Service is een continu verbeterproces.

We blijven monitoren hoe onze klanten onze service ervaren en we ontwikkelen verbeterprogramma’s daar waar nodig.
Ons laatste Europese klanttevredenheidsonderzoek, afgenomen door een onafhankelijk bedrijf (ERMIS, Lyon, Frankrijk) in het begin van 2010, toonde aan dat in het algemeen onze klanten onze service waardeerden. Ook wees het een aantal mogelijke verbeteringen voor ons aan.
Service is een proces van voortdurende verbetering en we zullen het effect van onze acties meten in een nieuw onderzoek begin 2012.




Voortdurende verbetering betekent ook het continue opleiden en trainen van onze teams.

Nogmaals, we streven naar het maken van meer “plug-and-play-systemen” die nog slimmere technologie in onze apparaten gebruiken. Wij moeten daarom onze field engineers blijven trainen in de technische evoluties.




Onze Field Engineers zijn onze ambassadeurs bij onze klanten en dit is de reden waarom wij bij FP International geloven in de permanente opleiding van de field service teams.

... Service is overal waar we het werk van onze klant kunnen verlichten

Klantreacties

“Vanwege een probleem met de blower van de machine, moest ik FP’s hotline bellen. Het was onmogelijk om het probleem telefonisch op te lossen, gelukkig wist een technici het defecte onderdeel binnen 12 uur te vervangen.”

Dhr. G. – Logistiek directeur voor een consumptiegoederenbedrijf




FP INTERNATIONAL Kies oplossing logo CentralWeb BtoB performance Ervaar meer