>Service >Reactiviteit

Reactiviteit



Reactiviteit: ons 2/48 programma

Naast alle mogelijke zorg die FP INTERNATIONAL besteed aan het behoud van de systemen, zijn wij er om te helpen als er iets gebeurd.

Wat technische vraagstukken betreft, hebben we het 2/48 principe ontwikkeld, wat betekent dat u in minder dan 2 uur in contact bent met onze Field Service Coördinator na de eerste aanvraag en als het probleem niet telefonisch kan worden opgelost , beloven wij om het probleem in minder dan 48 uur op te lossen.




In 2011 was de gemiddelde tijd om in contact te komen met een technicus 42 minuten en werden 40% van de problemen opgelost via de telefoon. Andere problemen werden in gemiddeld 30 uur opgelost.

Wij meten onze reactiviteit prestatie-indicatoren continu en streven er voortdurend naar om deze te verbeteren.

Voor alle andere vragen of verzoeken die u heeft: FP INTERNATIONAL’s customer service teams zijn slechts een enkel telefoontje van u vandaan. Gevestigd in elk land waar we actief zijn, zijn ze opgeleid om u te voorzien van het best mogelijke advies.

Klantreacties

“Ik waardeer het feit dat de technici zeer reactief zijn en niet aarzelen om bij mijn bedrijf langs te komen voor zelfs het kleinste probleem.”

Dhr. B. – Productie Manager in de farmaceutische sector


FP INTERNATIONAL Kies oplossing logo CentralWeb BtoB performance Ervaar meer